Πως ένα blog μπορεί να βοηθήσει ένα site

Γιατί το site σας πρέπει να έχει ένα blog

Ο όρος blogging προφανώς συνδέεται με το blog, το οποίο προέρχεται από τις λέξεις web log. Εν αρχή λοιπόν, το blog και συγκεκριμένα το blogger, ήταν μια πλατφόρμα για να κρατάει κάποιος ένα διαδικτυακό ημερολόγιο ή απλά να γράφει τις απόψεις του σχετικά με κάποιο θέμα όπως τη pop κουλτούρα, τη μόδα και τη πολιτική.

Με τον καιρό όμως το blogging άρχισε αν εξελίσσεται. Πολλά blogs που ιδρύθηκαν από δημοσιογράφους απέκτησαν ενημερωτικό χαρακτήρα και σύντομα εξελίχτηκαν σε leaders στον τομέα της ενημέρωσης, κυρίως λόγω της ελευθερίας του internet αλλά και της ανεξαρτησίας τους από μεγάλους εκδοτικούς οίκους κι εταιρείες. Σίγουρα εταιρίες όπως η Dominator που είναι leader στον τομές της κατασκευής ιστοσελίδων https://seodominator.org/web-design/ βοηθούν προς αυτόν τον σκοπό.

Το ίδιο συνέβη και με υο χώρο του fashion blogging σε βαθμό που σήμερα κάποιοι fashion bloggers έχουν σχεδόν την ίδια «ισχύ» με τη Vogue και άλλα περιοδικά μόδας.

Πως όμως συνδυάζεται το blog με την ιστοσελίδα μίας εταιρείας και τη παρουσία της στο internet; Γιατί όλο και περισσότερες εμπορικού τύπου ιστοσελίδες διατηρούν και blogs είτε σε κάποιο ειδικό μέρος του website τους είτε σε ξεχωριστό site; Γιατί είναι καλή ιδέα η διατήρηση ενός blog; Ας προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα.

Το blogging μας φέρνει κοντά

Κακά τα ψέματα, όλοι ξέρουν ότι ένα εταιρικό ή εμπορικό site έχει κατασκευαστεί με πρωταρχικό σκοπό τη προσέλκυση νέων πελατών και φυσικά τις πωλήσεις. Με άλλα λόγια, όλο το περιεχόμενο του έχει γραφτεί και σχεδιαστεί γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό. Ένα blog όμως, δίνει σε μια επιχείρηση την ευκαιρία να παρουσιάσει τη πραγματική πλευρά του εαυτού της και να προσπαθήσει να αυξήσει τα κέρδη της, προσφέροντας όμως και κάτι χρήσιμο στη διαδικτυακή κοινότητα σαν αντάλλαγμα. Ένα site που πουλάει εργαλεία κήπου για παράδειγμα, μπορεί να διατηρεί ένα blog με tips και ιδέες για κηπουρούς, πάντα όμως με links για τα σχετικά προϊόντα της εταιρείας. Αν κάποιος βρει ένα post πραγματικά χρήσιμο, είναι πολύ πιθανό να κάνει κάποια αγορά σαν ανταμοιβή για το περιεχόμενο.

Το blog αυξάνει την ορατότητα σας

Πολλές φορές, κάποιος που χρειάζεται ένα προϊόν μπορεί απλά να μην ξέρει ότι το χρειάζεται ακόμη. Είναι πολύ πιο πιθανό να ψάξει κάποιος πρώτα για κάτι που τον ενδιαφέρει γενικά και μετά να ψάξει για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Με άλλα λόγια, μένοντας στο παράδειγμα με τα εργαλεία κήπου, είναι πιο πιθανό να ψάξει κάποιος για tips κηπουρικής, παρά για τσάπες. Από τα tips θα χρειαστεί ότι θα καταλάβει ότι θα χρειαστεί τσάπα, οπότε αν υπάρχει κι ένα link για τσάπες στο post που μόλις διάβασε, είναι πολύ πιθανό να το πατήσει. Με άλλα λόγια, το blog μπορεί να σας φέρει πελάτες που μέχρι πρότινος δεν γνώριζαν καν ότι χρειάζονταν τα προϊόντα σας.Διαβάστε ένα σύντομο οδηγό για την βελτιστοποίηση blog post και ανεβάστε ακόμα πιο ψηλά την ορατότητα σας στις μηχανές

Το περιεχόμενο των blogs έχει πολλές πιθανότητες να γίνει viral

Όπως όλοι γνωρίζουν, στο marketing δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το λεγόμενο word of mouth, δηλαδή από το να μοιράζονται κάποιοι τις θετικές εμπειρίες τους από ένα προϊόν ή μια επιχείρηση με τους γνωστούς και τους φίλους τους. Είναι λογικό να εμπιστευόμαστε τη γνώμη κάποιου που γνωρίζουμε και εκτιμούμε περισσότερο από αυτήν κάποιου ειδικού στο marketing. Το περιεχόμενο ενός blog λοιπόν, αν είναι χρήσιμο κι ευχάριστο είναι πολύ πιθανό να γίνει viral. Τι σημαίνει αυτό; Ότι κάποιος που θα το δει θα το μοιραστεί με κάποιον φίλο του ή τους followers του στα social media και αυτοί με τη σειρά τους θα το μοιραστούν με άλλους και πάει λέγοντας. Το viral περιεχόμενο μπορεί να αποτελέσει σίγουρα την καλύτερη πηγή πελατών και πωλήσεων για την επιχείρηση σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *